: ya ALLAH :



can i intro myself :)

My photo
kuantan', pahang, Malaysia
Assalamualaikum :) hey everyone! saya ayin BTW orang suka panggil puyin, umur ayin 21tahun dan ayin ni garang*sangat :p tak tahu kenapa tapi kalau nak kenal lebih rapat bolehlah jenguk jenguk FB,Twitter or stegram :) salam :)

Thursday, February 7, 2013

aku rindu ^^

Assalamualaikum w.b.t 

hey, Alhamdulillah dapat lagi aku menulis kali ini, syukur Allah masih memberi peluang untuk aku kembali menulis disini, dengan azam dan info-info yang berguna. InsyaAllah :)

entry kat atas tu sebenarnya tada kena mengena sangat dengan apa yang aku nak ceritakan kat sini, haha :) saja kepoh. 

okey, takpa kita teruskan. Alhamdulillah, pembelajaran aku kat college sekarang dah hampir tamat, alhamdulillah usaha aku untuk mengubah diri ini kepada lebih baik menjadi. Alhamdulillah juga sebab aku makin hari makin baik dalam menjaga solat dan ibadah lain. 

kat sini aku ingin kongsi tentang kehidupan di bandar metropolitan, macam KL ni. kalau kita nak berubah kearah kebaikan, sangat susah kalau fizikal&mental tak strong. macam macam dugaan yang datang, keadaan sekeliling sangat mempengaruhi. itu semua aku sudah lalui, sabar minta Allah tetapkan iman, jauhkan diri dari fitnah, dari gangguan orang2 yg zalim dan jahat. Allahurabbi, hanya Allah kita minta pertolongan. :)

Alhamdulillah, dalam banyak banyak liku yg mencabar bila duduk kat KL ni, Allah masih pelihara aku dan keluarga :) sesungguhnya Allah itu maha melindungi dan mengasihani :) syukur.

selepas ni, insyaAllah aku aku cuba biasa diri untuk teruskan hidup di dalam bandar besar yang menyimpan banyak kisah kisah disebalik penduduk padatnya.

Alhamdulillah, insyaAllah aku akan sambung kisah ini lagi. jika diizinkanNya :) 

take care :) Assalamualaikum <3 b="">

No comments:

Post a Comment